Great start på uka!

22 Jul

Tok en eneste ZMA-kapsel i går kveld og drømte helt jævlig i natt. Ikke akkurat morsomt å våkne da, men.

Startet dagen i dag med en tur i skogen, som jeg prøver å gjøre hver mandag. Setter klokka på 05.45, sånn at jeg kommer meg avgårde før lillemor våkner.

image

image

image

image

Går ikke så fort men, det er heller ikke poenget.

Det anbefales virkelig, det å starte uken på den måten.  Deilig å bruke hele turen til å tenke. Finne ut hva man ønsker å oppnå i uka som ligger fremfor en. La beina fly, mens man legger en slags plan.

Min store drøm er å en gang starte uken med å løpe en tur. Men det er nok enda en 15-20 kg til det er lurt, så får nøye meg med et bedagelig gåtempo så lenge.

Nå har jeg forresten nettopp rundet 100 «likere» på Facebook.  Det synes jeg er ganske kult! Ikke akkurat veldig mange sammenlignet med andre, men for ei halvtjukk husmor fra Særp føles det ille kult. Så takk for det!

Håper alle får ei god uke!

Legg igjen en kommentar

