Go’ helg

27 Jul

Hipphurra, så var helgen her igjen. Jeg er alene hjemme hele helgen, siden mannen i mitt liv er på Månefestivalen og lillesnupp er hos besteforeldrene sine. Før var jeg sånn som hatet å være borte fra kjæresten i flere dager. Needy much? Men nå er det jo bare herlig å styre helt alene. Men bare i to maks tre dager altså! I love my man og savner han hele tiden.

20130727-110655.jpg

Fem år sammen og 70 til skal det bli!

Spesielt savnet jeg han da jeg kom hjem fra jobb i går kveld og en av våre kjære katter hadde dratt inn ei FLAGGERMUS(!!!!). Jeg er en jente-jente og føler veldig bestemt at å fikse sånt er mannfolkjobb. Og skjønner virkelig ikke hvorfor de måtte velge den ene helgen min kjære er borte, til å gjøre noe sånt.

20130727-111344.jpg

Se! En liten rotte med batmanvinger!

Jaja, fikk den ut, med mye hvining og et feiebrett.

At jeg er HJEMME i helgen er vel forresten en overdrivelse.. Jobber i kveld og fra åtte til åtte i morgen, så har nok å gjøre.

Denne uken har jeg vært en dårlig slanker. Har vært sulten og spist mye.. Også trena mye, for å reparere. Var blandt annet tre timer ute i skogen på torsdag.. Er ikke så veldig i tvil om at all kardioen er skyld i at jeg har vært så sulten. Blir ikke sånn av styrketrening og bare litt kardio. Men er jo for tiden allergisk mot styrke, så får bare bedrive dette lappeteppet av spise mye-trene mye litt til, så går det seg nok til.

Helg betyr også hamstring av ukas Go’ helg produkt på Kiwi. Denne uken er det kalkunfilet og jeg er jo den gale kalkunkvinnen, så hamstret like greit inn 16 pakker.

20130727-112203.jpg

Synes Go’ helgproduktene som regel er suverene. Det eneste jeg har vært misfornøyd med er storfekjøttet.. Der har jeg gått på en smell eller to. Det er vel ikke alltid det er superbillig heller. Men jeg har en teori om at når man kjøper kjøtt som er ferdig porsjonert så spiser man mindre, enn om man kjøper større stykker og deler opp selv. Og da blir det mer økonomisk likevel da.

Jeg er egentlig ikke noe fan av å tenke billigst mulig mat, hele tiden. Når vi en gang får en ordentlig stabil og romsligere økonomi, så skal jeg helt klart tenke mer både kortreist og etisk produsert mat. Men akkurat nå har vi dessverre ikke råd til det.

En gang, en gang..

Håper alle får ei herlig helg. Jeg elsker jobben min (verdens beste!). Så jeg skal nok kose meg der.

Legg igjen en kommentar

