Maratonuke, oppsummering og hjemmetrening.

2 Sep

Hei!

Da var det en ny uke. Jeg er veldig travel med «sykt» barn i dag (ikke frisk nok til å dra i barnehagen i dag, altfor frisk til å være hjemme, egentlig), våken nattevakt i natt, møte i morgen fra 12-15, kveldsvakt i morgen, fri på onsdag frem til nattevakt natt til torsdag, kveldsvakt på torsdag og flyyyyy på fredag.

Må virkelig prøve å få inn en frisørtime innimellom der, også.. Herremiiiiin, som jeg gleder meg til ferie nå! Det skal bli så godt!

Tror ikke det blir mye trening denne uken. Ikke før vi kommer til Kypros ihvertfall. Det går bra. Trena nok i uka som var.

20130902-111447.jpg

Det er jo på en måte viktig å sove litt også. Har ingen planer om å bli syk, nå som jeg skal på ferie.

Ellers er resultatet av forrige uke sånn:

20130902-105701.jpg

20130902-105712.jpg

20130902-105926.jpg

Synes det går litt tregt ned, i forhold til inntaket. Men denne uken skrur jeg litt opp på kaloriene og litt ned på proteininntaket. Mistenker at jeg bør begrense proteinene, nemlig. Vi prøver og ser. En ting er ihvertfall sikkert. Om man skal lykkes med å gå ned veldig mange kilo, så må man ignorere hva som passer og funker for «alle andre» og forske seg frem til hva som funker for en selv.

Går ganske bra med 100 økter på 100 dagersprosjektet mitt også. Er ikke noe problem. Når jeg ikke får dratt på trening så trener jeg litt hjemme isteden. Har jo både YouTube med treningsvideoer, livegym.no, en skrukkete, enkel, kort stang med ca 30 kg til å legge på, strikker og slyngene som jeg fikk av min beste Maren til bursdagen min.

20130902-104151.jpg

20130902-104203.jpg

20130902-104215.jpg

20130902-104230.jpg

Dessuten er det jo veldig mye en kan gjøre med kroppen, som er slitsomt nok, når man veier 90 kg.

20130902-104707.jpg

Et minutt «på», 30 sekunders pause imellom øvelse, tre runder. Får ihvertfall meg til å nærmest bryte sammen i gråt.

5 kommentar to “Maratonuke, oppsummering og hjemmetrening.”

  1. Vår september 4, 2013 kl. 23:03 #

    Hei! Er innom bloggen din titt og ofte, og er alltid like spent på oppdateringene dine 🙂 Du er til stor inspirasjon! Følger med og heier på deg, selv om jeg nesten aldri kommenterer.

  2. lena september 6, 2013 kl. 13:02 #

    heisann, bare lurer litt, spiser du ikke litt lite kalorier?

    hilsen lena

    • Fra tjukk til smukk september 15, 2013 kl. 15:04 #

      Hei!:) Dette var inntak minus det som ble forbrent på trening, så ikke så lite som det står der.:) Men dette var jo noen ekstremuker, så spiste ikke mye heller.:)

  3. Maria september 25, 2013 kl. 10:43 #

    Hei 🙂 Hvilken app bruker du til å holde styr på kaloriene? 🙂

    • Fra tjukk til smukk september 25, 2013 kl. 10:52 #

      Hei!:) Jeg bruker betalingsversjonen av «shapeup club» 🙂 Både på androidtelefon og iPad.

Legg igjen en kommentar

