Tilbake med ekstra flesk og shoppaholikertendenser.

19 Sep

Hei!

Da var jeg tilbake fra ferie, på deilige Kypros. Været var fint, vannet var deilig, kjæresten var flott, lille miss snart-fire oppførte seg helt eksemplarisk, kunne ikke blitt bedre.

20130919-130429.jpg

Utsikt fra hotellrommet

20130919-130444.jpg

Mine to vakre

20130919-130500.jpg

Maaat<3

20130919-130516.jpg

Pepsi Max med peanøtter i. Fantastisk!

20130919-130534.jpg

Kaffe!

Kom hjem på lørdag og har brukt tiden siden på å være syk (bare forkjølt) og jobbe. Fjerde kveldsvakten på rad i kveld.. Sukk. Men det er jo innbringende, så skal ikke klage. Til helgen får treninga begynne igjen.

Jeg gikk opp 1,2 kg på ferie. Dette var på fem dager, for de to første hadde jeg full kontroll. Tenk om kroppen var like glad i å gi i fra seg kiloene, som den er i å pakke det på igjen!? Jeg kan love at jeg ikke har spist type 10.000 kalorier for mye i løpet av uka, og vi trena til og med en times tid, i fire av syv dager. Men den kroppen min legger på seg fortere enn jeg kan si «feit av smør». Men jeg var rett tilbake i det rette sporet, med en gang jeg kom hjem. Det får være det som tells. Sliter bare så innmari med søt- og saltsug, på kveldstid.

Tenkte jeg skulle teste ut kromtilskudd imot det fremover nå. Er så slitsomt å hele tiden stå i mot. Kunne løst det med å kutte med karbohydratene til det minimale, men det er ikke for meg. Håper kromen fungerer da.

Ellers så har jeg blitt rene shopaholikeren og det må bare ta slutt! Har mistet helt impulskontrollen her! Og det er treningsklær og utstyr det går mest i. Altså DYRE varer. På ferien sluttet f.eks pulsklokken min å virke. Krise, for pulsklokke MÅ man ha, ikke sant? Da vi kom hjem viste det seg at det bare var batteriet, men da hadde jeg allerede begynt å sikle på denne.

20130919-125439.jpg

Ft80

Pulsklokken jeg har er ikke et år gammel engang. Og det er ikke store forskjellen på ft60, som jeg har, og ft80. Så jeg satt i nytt batteri på den gamle, dro innom XXL før jobb, kjøpte ft80. Og hikingsko.. Og 2xu thermal.. For man må jo ha det, ikke sant? Overlever ikke uten.

Før vi reiste skulle jeg ta meg råd til noen joggesko, som jeg hadde sikket på over lengre tid. Da jeg kom til butikken hadde de ikke min størrelse og dette var en utgående modell. Så hva gjør jeg? Går inn på Zalando og bestiller noen andre. Uten å egentlig trenge eller ha lyst på. Nei, flyttikatta. Når man impulsshopper for nærmere 4000 kroner på to minutter, da er det på tide at noe skjer. Sånt er ikke greit når man har penger til det engang. Og jeg har ikke penger til sånt, egentlig.

Så nå er det shoppestopp. For alle penga. Skal bare kjøpe kromtabletter først…

Lykke til, til meg!

6 kommentar to “Tilbake med ekstra flesk og shoppaholikertendenser.”

  1. Maren september 19, 2013 kl. 13:34 #

    Jaja, litt shopping. Pytt sann. Du fortjener det ❤
    Så fint at dere hadde det fint på tur. Jeg er ikke misunnelig i det heeeele tatt :p

    • Fra tjukk til smukk september 19, 2013 kl. 16:55 #

      Akkurat det samme sier jeg til meg selv, i gjerningsøyeblikket.:p Har nok gått langt forbi det jeg fortjener nå.:p

  2. Vår september 19, 2013 kl. 19:32 #

    Haha! Jaja, treningsutstyr er jo ikke det værste du kan bruke penger på. Så bra at dere hadde det fint på ferie! 🙂

  3. Backside september 21, 2013 kl. 09:29 #

    Velkommen hjem fra ferie:)

    Kjenner meg alt for godt igjen i det å legge på seg fort… Jeg fatter bare ikke hvordan det er mulig når jeg er såpass mye i akt og spiser faktisk relativt bra! Jaja… Jeg var også rett på igjen etter ferien! Det føles godt å starte på igjen egentlig:)

    Kanskje jeg skulle prøve krom jeg også… Søttans kveldssug assa!

    Lykke til med shoppestopp;)

    • Fra tjukk til smukk september 21, 2013 kl. 10:52 #

      Takk for det!:)

      For min del har det nok mest med næringssammensetningen å gjøre. Når jeg spiser for mye så blir det gjerne masse karbohydrater og lite proteiner. Da pakker fettet seg på, i et rasende tempo.

Legg igjen en kommentar

