Hva vil dere egentlig lese om, ‘a?

27 Oct

Hei!

Jeg ønsker å blogge mer, men føler jeg ikke helt finner et fokus. Blir litt skriving om ditt og litt om datt og ikke store kontinuiteten. Så nå lurer jeg på hva dere vil lese mer om?

Legg gjerne igjen en kommentar om du vil lese om andre ting, eller har andre synspunkter.

Her i stua avsluttes overstått jobbehelg med Farmen og et glass Solo super. Og kanskje litt trykket stemning, etter at mor i huset, altså meg, har bjeffet i fra meg noen adrenalin-sinte gloser? Kremt.. Skylder på «den tiden i måneden». Er i grunn stuptrøtt, men langt i fra klar for at helgen skal være over. Drøyer den litt til.

Helgen har vært fin altså, er bare en stor smule trøtt og sliten i dag.

I dag gjør jeg meg best med noe kraftig bildefilter! (Vel, egentlig «som vanlig».:p)

image

God kveld!

4 kommentar to “Hva vil dere egentlig lese om, ‘a?”

  1. Line oktober 27, 2013 kl. 22:27 #

    Du er bare så søt!

  2. Maria oktober 29, 2013 kl. 00:45 #

    Line tok ordene ut av tastauret mitt, hehe. Nydelig, er du!

Legg igjen en kommentar

