Helt uhørt!

29 Oct

Ja, i dag har jeg allerede rukket å gjøre noe helt uhørt. Var på foreldresamtale i barnehagen klokka 8.30. Hadde på meg treningstøy. Kjørte rett til treninga etter barnehagen. Sto utenfor. Også kjørte jeg hjem.

Har du hørt sånt? Helt uhørt.

Men.. Jeg er voksen, gjør som jeg vil og får bare skylde meg selv. Men altså, det fristet så mye mer å dra hjem og drikke kaffe.

20131029-095819.jpg

Angrer ikke.

20131029-100208.jpg

Emil ble veldig glad. Bare synd han ikke kan stå stille, når jeg skal ta bilde.

Får fortsatt inn fire økter denne uka, antakeligvis fem også, så ikke no’ stress. Skal på jobb i kveld og skal prøve å få bakt noe, enten lavkarbobrød eller knekkebrød, før det.

Jeg angrer innimellom på at jeg byttet treningssenter. Var så glad i mitt gamle SATS. Både en av mine beste jenter og kjæresten min trener fortsatt der. Kunne tenkt meg å ta en yogatime i ny og ne. Ja, nei. Jeg savner det. Men er veldig fornøyd med det nye da. Det er veldig praktisk, jeg glemmer aldri at det er der, for min lille Emma utbryter » Mamma (!!!!!!) der er treningen diiiiin!» Hver dag, når vi kjører forbi, på vei til og fra barnehagen. Det er enklere å komme seg dit, gratis å parkere, hyggelige folk som jobber, fine folk som trener, ikke så høy bertefaktor. I det hele tatt så er det litt mer folkelig der enn på SATS. Men, ja.. Lengter litt tilbake da.

Når jeg blir millionær skal jeg ha medlemskap på alle treningssenter i Sarpsborg. Synes treningssenter burde hatt litt snillere priser på drop-in og klippekort. Sats-Sarpsborg, hvis du leser dette. Jeg savner deg. Vær så snill send meg et klippekort i posten. Jeg elsker og savner deg.

4 kommentar to “Helt uhørt!”

  1. Linn-Annette oktober 29, 2013 kl. 11:03 #

    Ja ja innimellom er det lov å sluntre litt unna;)Men nå er jo ikke vi på samme senter lenger,så jg får ikke kommet å dratt deg i fletta så du får kommet deg på trening ;p Jeg savner deg på sats altså,orker ikke å gå ute i studioet alene.Men får da trent. Bare er ikke det samme når jg ikke får sett ditt blide åsyn like ofte som før;) Lov meg å tren de andre øktene den uka her da;) Så får du bake noe godt og sunt i dag 😉 klem

  2. elsenordfra oktober 30, 2013 kl. 23:12 #

    Hahaha det er faktisk det verste jeg har hørt! Men da har du faktisk VIRKELIG ikke lyst, så da var det kanksje like greit;)

Legg igjen en kommentar

