Oppsummering uke 47

26 Nov

Litt seint ute, men..

Det er ikke stort å si. Jeg var flink som bare det med maten, gikk ikke ned et gram og satt innmari mye på rumpa, isteden for å trene. En styrkeøkt og en kardioøkt er ikke stort å skryte av. Det eneste jeg kan skylde på er latskap, mye jobbing, og that horrible «time of the month».

Gikk ned 1.5 cm i midjen altså, så helt håpløst var det ikke.

Prøve å være litt bedre denne uken da. Fortsette med det samme kostholdet og komme meg på trening tre ganger? Det får være målet.

«Fall down seven times, stand up eight»
, er det noe som heter. Et fantastisk motto å ha, synes jeg. Har vel ikke direkte tryna, men. Det er lett å la seg demotivere av litt motgang, vet jeg.

Synes denne er så fin

image

Så fint, også er det så sant!

Så bedre lykke denne uken.

image

Peace and love!

Og gratulerer til Fotballfruen, forresten. Blir helt usannsynlig verpesjuk selv!

8 kommentar to “Oppsummering uke 47”

  1. Fin du er ❤ Du skal se at neste uke blir bra!! 🙂

  2. elsenordfra november 26, 2013 kl. 23:20 #

    Keep going my bro!

    • Fra tjukk til smukk november 26, 2013 kl. 23:23 #

      Ja, «bare» holdt på i fire år nå. Kan ikke gi meg nå, nei.:p

      • elsenordfra november 27, 2013 kl. 18:03 #

        Hahaha, nei ville blitt for dumt ass!

  3. LovelyLiller november 27, 2013 kl. 10:12 #

    Om det er noen trøst har jeg sittet på rumpa hele uka ^^

  4. nupsida november 28, 2013 kl. 15:26 #

    Veldig veldig sant!

Legg igjen en kommentar

