Superfredag

29 Nov

Black Friday.. Er det noe de har begynt med i år? Kan ikke huske det fra i fjor, men da var jeg så opptatt med andre ting enn shopping. Mulig det gikk meg hus forbi.

Jeg har ihvertfall handlet litt.

20131129-101222.jpg

Doris antishake capri. Rönish/Get inspired. 399 kroner

20131129-100046.jpg

Veldig fin treningstopp fra Kari Traa/X-life 150 kroner Har en fra før og den er superfin! Feminin, flatterende og deilig å ha på.

Trenings-BH

20131129-100608.jpg

I lilla.. Fra Puma/X-life 75 kroner

To andre trenings-BH’er til styrketrening

20131129-100801.jpg

En i svart og et i hvitt. Rönish/x-life. 40 kroner

Også klarte jeg virkelig ikke la denne ligge.

20131129-104737.jpg

«Litt» harry, men. Jeg er en sucker for dyreprint. Adidas/Zalando 250 kroner

Også har jeg plukket med meg et par julegaver da.

For de som er interessert i det finnes det diverse tilbud på 2xu med farger, der ute på weben. Ihvertfall på individU.

4 kommentar to “Superfredag”

  1. Sitter fortvilt å prøver å unngå det salget der!! Vaaanskelig!:P Mye fint du har fått deg da!:)

    • Fra tjukk til smukk november 29, 2013 kl. 11:16 #

      Det er ikke lett. Jeg burde egentlig ikke. Men etterpå kan man si at gjort er gjort.:p

  2. Marte november 29, 2013 kl. 15:51 #

    Kan ikke huske å ha sett dette Black Friday-greiene i Norge før nå heller..
    og hadde jeg visst om det, hadde jeg nok spart opp litt, for her kan man jo virkelig gjøre noen kupp!

    • Fra tjukk til smukk november 29, 2013 kl. 15:52 #

      Ja, det et det jeg sier hvert eneste år før nyttårssalget.:p

Legg igjen en kommentar

