La oss lage oss en plan!

11 Dec

Nå er det snart jul, dere! Desember går alt for fort. Mange, meg inkludert, blir mer og mer stressa, jo mer julen nærmer seg. Mye på grunn av godteri- og matgildet høytiden representerer. Gavehandling, pynting, baking, alt sånt, koser jeg meg med. Men den redselen for å gå helt bananas i søtsaker, desserter og kaker, tar litt vel med plass, spør du meg.

I slike situasjoner er det viktig å ha en plan og noen mål å forholde seg til.

Mine tips for målsetting er:

for

skriv

annet

Og sånn kan man fortsette å lage omfattende planer, for alt, så lenge man måtte leve. Planlegging er gøy, jeg lover!

Min plan for jula 2014 er:

FTTS mal

For andre kan dette kanskje se veldig enkelt ut, men å holde meg unna alt av sukker i jula? Det skal jeg love deg blir en utfordring. Men skal nok klare det.

Har du satt deg mål for julen? Eller har du tenkt til å gjøre det?

Én kommentar to “La oss lage oss en plan!”

  1. elsenordfra desember 14, 2013 kl. 10:00 #

    Blæææ nå kommer jula ja… Har satt julaften og nyttårsaften som fridag, ellers blir det vanlig mat på denne jenta. Det har aldri skjedd at jeg har reist hjem fra juleferie med en god følelse. This will be the year!!!

Legg igjen en kommentar

