Oppsummering uke 50.

15 Dec

Hei!

Denne oppsummeringsposten er virkelig ikke noe å spare på, for det har ikke akkurat vært ei super uke.

Jeg har vært halvsyk hele uken, ikke trent og har vært ufattelig sulten. At jeg har gått ned 0.5 kg er nok fordi at jeg har samlet vann i kroppen de siste ukene, også slapp det nå. Har spist for mye til å gå ned noe særlig, så.

Men ja. Fornøyd med de 500 grammene altså!

Tickeren:

20131215-174613.jpg

Den kommende uken er jeg nødt til å komme meg på trening. Har jo lyst, men. Skjønner ikke helt hva som skjer med denne treningsvegringen, men den må bare forsvinne. Rumpa mi er blitt så flat som ei pannekake!

Jaje! I dag har jeg hatt fri. Ryddet, vasket, lagd mandelmelk og mandelmel, og bakt lavkarbo kakehjerter uten sukker og hvetemel.

20131215-175405.jpg

20131215-174850.jpg

20131215-174903.jpg

3 kommentar to “Oppsummering uke 50.”

  1. elsenordfra desember 15, 2013 kl. 18:43 #

    Du, missy! Ikke at jeg henger meg så mye opp i vekt og sånt, men er 68 kg matchvekt for deg?! Hvor høy er du? Virket så lite.. Tenker at matchvekt for meg er rundt 75 kg minst (må jo selvfølgelig se det an da) men ja:) Lurer egentlig bare på om det er en grunn til at du satte akkurat det tallet?

    • Fra tjukk til smukk desember 15, 2013 kl. 19:02 #

      Egentlig var målvekta mi 75 kg. Har vært det hele tiden, så vet ikke hvorfor jeg endret.Var nede i 70 i en periode og følte meg vel der, men da trente jeg kun kardio, så nå er sikkert 75 tilsvarende. Er egentlig ikke så opptatt av målvekten jeg heller. Vet bare at den ikke er 88 kg.:p

  2. elsenordfra desember 16, 2013 kl. 01:33 #

    Veldig stor forskjell fra 75 til 68 i alle fall (og ser lenger ut på tickeren:O). Nei, godt å høre, det var egentlig det jeg regnet med!:) hahaha, ja nei sånn er livet. Matchvekta mi har heller aldri vært på over 100, men der har jeg jo også vært. Så langt nedi godterskåla at man ikke ser noe annet.

Legg igjen en kommentar

