Hei 2014.

1 Jan

Ja, da var du her. Jeg føler at de fleste synes du er mer enn velkommen, for det virker som at 2013 var et drittår, for mange. Men hva annet kan en forvente av et år som ender på 13, tenker jeg..

For meg var det ganske tøft. Det må jeg bare innrømme. Men det bedret seg kraftig, da vi nærmet oss din tid. Så nå håper jeg du gjør din plikt og gir oss en konstruktiv tid.

Jeg har mange forhåpninger, forventninger og planer, for dine 365 dager. Mye skole. Mye videreutvikling av ting jeg startet på, og lærte meg, i 2013. Mye kjærlighet. Mye tålmodighet. Mye familieliv. Mer ro. Mer glede. Mange endringer. Til det bedre, håper jeg!

Virkelig..

Først og fremst har jeg store planer om å lære meg til å bare gjøre ting. Just do it, som Nike

20140101-212322.jpg

Jeg vil slutte å unnskylde, slutte å prokastinere, slutte å utsette. Jeg er klar for å gi i fra meg utsettelseskrona til noen andre. Det vil ha en positiv effekt på så mange områder i livet mitt. Skole, jobb, vennskap, hus, trening, kosthold, økonomi.

Jeg vil si oftere ja. Ja til å være med på ting.

Jeg vil bruke den første tiden av året til å gå ned de resterende kiloene, som jeg ønsker å ta av.

Jeg vil gjøre alt mer regelmessig. Trening, skolearbeid, ting å gjøre på jobb, husarbeid. Begrense skippertakene. Får så mye mer ut av potensialet mitt, om jeg klarer det.

Jeg vil være mer takknemlig, og mestre det å fokusere på det positive.

Jeg vil begynne med yoga.

Jeg har planer for alt dette, og hvordan jeg skal få det til. Små steg må til. Jeg kan ikke gjøre alt på en gang.

Så kjære 2014. Jeg vet.. Man er sin egen lykkes smed, men vær så snill, a! Hjelp meg litt her. Jeg håper vi kan trives godt sammen. Jeg skal gjøre min del av jobben, så håper jeg inderlig at du gjør din!

Heia oss!

20140101-202501.jpg

Smiiiiil fra meg.

Ønsker alle mine nydelige lesere et godt nytt år! Håper det bringer dere mange gode stunder og oppnåelser.

3 kommentar to “Hei 2014.”

  1. janne januar 1, 2014 kl. 22:56 #

    høres ut som du har en god plan for det nye året! Riktig godt nytt år til deg!!
    – hvorfor utsette til i morgen , det man kan gjøre i dag???

    • Fra tjukk til smukk januar 1, 2014 kl. 23:00 #

      Takk for det!:) Godt nytt år, til deg og lillegutt. 🙂 Mitt motto har alltid heller vært: Hvorfor gjøre i dag, det du kan gjøre i morgen?:p

  2. Jeg slenger meg med på flere av dine forsetter jeg! 😉 Håper du lykkes i 2014 slik som du vil ❤

Legg igjen en kommentar

