Spennende tider.

13 Jan

Hallo!

Har ikke så innmari mye å melde om dagen. Er veldig opptatt med å lese til eksamen. Det vil si.. Opptatt med å finne på unnskyldninger for å slippe.

Det er veldig mye som er mer interessant enn å lese til eksamen, merker jeg. Tømme søpla. Rydde ut av oppvaskmaskinen. Det er mye ekstremt interessant, og livsviktig, å se på TV’en. Ja, i det hele tatt..

Fikk dessuten besøk av DHL-mannen, nå nettopp.

20140113-180507.jpg

He came bearing Chocolatoooooos.

Masse sjokolade.

20140113-180727.jpg

Jeg liker den mannen!

Ja, nå burde jeg vel lese, men.. Kanskje jeg skal ta en tur på min nyervervede venninne isteden?

DSC_0135

Eller kanskje jeg burde henge opp nye gardiner eller vaske gulvet..

Hjelper ikke å bli sykepleier om jeg får hjerteinfarkt, diabetes, osteoporose, ja, alt det å sitte på rumpa kan føre til, ikke sant?

66 timer til eksamen er ferdig…

4 kommentar to “Spennende tider.”

  1. janne januar 13, 2014 kl. 20:18 #

    åååå den atkins sjokoladen så god ut!! Hvor bestiller du fra??

    • Fra tjukk til smukk januar 13, 2014 kl. 20:23 #

      Den var all right!:) Kjøpte på iherb.:) Den er ganske ny der, så tviler på at den finnes i Norge.

  2. haha du er fliiink! Tipper du innser at du må sette deg ned til slutt 😉 Venter på en pakke med sjokolade selv fra dhl-mannen! Spennende 😀

    • Fra tjukk til smukk januar 13, 2014 kl. 22:37 #

      Setter meg ned litt hver dag, men.. Det frister aldri til gjentakelse.:p

Legg igjen en kommentar

