Sliten – søndag.

1 feb

I dag er det søndag. (Jo, det er sant!) Og jeg er så sliten så sliten.. Veldig dårlig slutt på uka, må jeg si. Har jobbet helgen og har en sånn fantastisk åttevaktersuke fremfor meg. I tillegg har jeg eksamen om under to uker.

Jeg er typen til å bli dritsliten bare av å tenke på hvor mye jeg har å gjøre. Er mer sliten før ting skal skje, enn jeg er underveis og etterpå. Er godt å vite det da, men.. Hjelper ikke så mye her og nå.

Det gjør ikke saken så ille mye bedre, det at samboer og barn drar til varmere strøk på fredag, mens ho mor må være hjemme på grunn av skole.  Buhuuu!

Rosinen i pølsa er at jeg har innført noe som kalles for sminke-, og hårvaskfri søndag. Dette har jeg gjort til et fast innslag, for å bevise for meg selv hvor lite forfengelig jeg er.

image

Vart du skremt no!

Blir ikke mindre sliten av å se sliten ut!

Neste steg blir å bytte ut jeans med joggebukse,  så kan vi kalle det for sjuskesøndag.

Tar det til helga!

Nå skal jeg bare helle i meg et rør med D-vitaminer, så blir det natta her. Hvis ikke jeg sover godt i natt… Da vet jeg ikke hva jeg gjør altså.. Jeg blir ihvertfall ikke blid, kan jeg fortelle!

God natt.

Legg igjen en kommentar