Stille igjen.

26 jun

Litt stille, lite trening og mye random mat.

Dette forferdelige greiene skal nemlig byttes ut med noe langt sprekere!

image

Du kan tro jeg gleder meg. Dette kjøkkenet er vel fra type 60-tallet, om man legger godviljen til. Passet fint til min herlige bestemor på 95, men..

Du kan tro jeg gleder meg?!

Men mye jobb igjen før den tid, for å si det mildt. Nytt gulv, ny tapet, Ikeakjøkken skruing. Snakkes i 2015.

5 kommentar to “Stille igjen.”

  1. nannah juni 27, 2012 kl. 13:55 #

    Omtrent så det ut her også…blir morro med nytt kjøkken! 🙂

    • Fra tjukk til smukk juli 3, 2012 kl. 19:50 #

      Det blir så fint! Men herlighet så lang tid det tar..

  2. nannah juni 27, 2012 kl. 13:55 #

    Omtrent SÅNN skulle det stå…grrrr

  3. Anna juni 27, 2012 kl. 19:02 #

    Spennende med nytt kjøkken! 😀
    Oppussing er gøy! (som oftest en stund etterpå, når alt er skrudd opp, ryddet på plass og ordnet 😉 )
    Håper det kommer etter-bilder også? 🙂

    • Fra tjukk til smukk juli 3, 2012 kl. 19:52 #

      Så klart! Må jo vise frem!:D
      Jeg gjør ikke så mye:p Valgt innredning, tapet osv. Og montert et skap da.:p

Legg igjen en kommentar